Najbrž ste opazili, da pri nas zadnje čase veliko prirejamo in se mogoče vprašali, kaj sploh je to oziroma zakaj bi bilo to dobro. Torej, prirejanje spodbuja koncentracijo in globoko zadovolji otroka, otroku pomaga najti red v okolju, ki ga obkroža, ravno prav stimulira možgane in tako pozitivno vpliva na njihov razvoj, razvija spomin, ustvarja priložnost za reševanje problema in še in še ...
Če sem iskrena, sem imela prirejanje (in urejanje) kar nekaj časa popredalčkano pod razvrščanje* in se sploh nisem natančno ukvarjala s tem. V praksi ni take razlike (odvisno kako široko pogledamo, tako kot povsod, a ne). V prvi vrsti se mi zdi prirejanje/urejnje/razvrščanje odgovor na otrokovo globoko potrebo po redu. In že to mi je dovolj. V knjigi 100 dejavnosti za učenje branja po metodi Montessori, ki se mi zadnje čase spet valja po mizi (in rokah) tako lepo piše, da razvrščanje in urejanje predmetov otroku pomaga vnašati red v njegove misli in razum (stran 75).
D res rad prireja. Ko konča z delom, se mu obraz razvedri in zadovoljen odide naprej. Včasih si tovrstno delo najde kar sam :)
* Na blogu je vse pod razvrščanje, sicer imam lahko milijon oznak.
Ni komentarjev
Objavite komentar