Nisem še pisala o tem, ampak P se zadnjih nekaj mesecev precej ukvarja s črkami in glasovi. Fant me je nekega dne prosil, če ga naučim brati, da si bo lahko sam prebral vse knjige (da ne bo pomote, veliko mu beremo). In sva začela delati ... Zataknila sva se pri zadnjem glasu (res si moram natisniti tudi tele kartice), pozna pa tudi veliko črk. Spotoma delam z D-jem, poskušam ga spodbuditi k iskanju prvega glasu (mimogrede pa se je naučil tudi nekaj črk). Večino "učenja" se zgodi sproti, med kakšnim pogovorom, kosilom, delom ... Res se težko usedemo, pa še takrat raje za knjigo. Vedno bolj mi je pomembno, da so materiali in pripomočki za učenje nekje pri roki in da terjajo čim manj priprave. Tako sem se odločila, da ne bom zbirala malih predmetov (ogromno dela z iskanjem, še več pa s pospravljanjem - noro, res, razen če bi pač male predmete kupila samo za ta namen), ampak da raje poiščem sličice (no, kakšen bolj priličen predmet se tudi najde) znanih predmetov (vem, ni isto, gre za popolnoma drug način dela). Večinoma sem jih izrezala iz reklam. Postopoma sem jih, skupaj s sličicami iz plakata Živalske abecede, lepila na vrata v prehodu med kuhinjo, tik ob vratih so otroške mize, in dnevnim prostorom. Črko za črko, tako, kot jih je osvajal. Sedaj sproti ponavljamo, utrjujemo in se učimo. Poleg sem pripravila ostale materiale za delo s črkami (stavnica, knjigo z abecedo, mapo Potujte z nami (na spodnji polici so v škatlicah posortirani kartončki - te pa z D-jem uporabljam tudi kot male predmete), peščene črke, tridelne karte (prakticiramo varianto za nebralce) in lesene črke, na hladilniku pa imamo magnetne črke).
Veliko predlogov za delo z glasovi, pripravo na pisanje in branje najdete na blogu Montessori gnezdo.
"Ooooo, uuuuuu ..." (D)
Kotiček je našel R in potrebno ga je bilo malce preurediti :)
Za vrati in omaro pa se skrivajo slabi trije metri (tudi) bralnega kotička ;)
Ni komentarjev
Objavite komentar