dojenček
groba motorika
koncentracija
koordinacija oko-roka
Montessori mobili
naredi sam
prvi meseci
raziskovanje
Dojenčkov zvonček - obešanka
R je tam nekje pri dvanajstih tednih, oziroma sem takrat dojela, začel opazovati roke in se igrati s prsti. Definitivno znak, da bomo vizualnim mobilam že tretjič pomahali v slovo ... Nisem oklevala in mu praktično takoj ponudila zvonček - kraguljček. Vzela sem satenast trak in nanj privezala kraguljček, ter ga obesila na stojalo za mobile. Kako se je trudil zadeti ga z roko, ga prijeti, in kako vesel je bil, ko mu je uspelo ... Kasneje sem mu kraguljček namestila na elastični trak (elastiko sem skrila v tulec iz bombaža), ki se na stojalo namesti z ježkom. Vzeli smo ga že tudi na pot, saj se odlično obnese tudi na ročaju košare vozička.
Zvonček pomaga otroku razvijati koncentracijo, koordinacijo oko-roka, vizualno sledenje, mu pomaga spoznavati vzrok-posledico ... In, si predstavljate, to malo nežno bitje dejansko uspe samo nekaj narediti ...
Lepo se že obrača. Položaj, ki ga je zavzel, poltrebušna lega, se je zdel sila neudoben, tako da ga je najprej rešil D ter ga obrnil nazaj na hrbet. Medtem, ko sem mu razlagala, zakaj tega ne počnemo, pa še P, ki je ravno prišel mimo. R se je v bistvu smejal, in užival, saj ga je dlaka žgečkala po licu. Pozorna brata, ni kaj ...
_____
Ni komentarjev
Objavite komentar